Starship Dear READERS ♥ Welcome to my blog ♥.~
 silent readers
lack of self confident
20170728 • 12:54 • 0 comments

Assalammualaikum jumpa lagi kita😆😆😆

So hari ni double update!

Sebenarnya aku ni mmg jenis lack of self confident.

Sbb apa? sbb mcm2lah especially aku rasa aku ni kurang daripada orang lain.  aku rasa aku tak cantik, pendek, tak pandai etc.. Mmg otak budaklah kalau pikir cmni kn?

Tapi korg tak rse apa aku rse since kecil.  aku peenah kena buli ngn bdak skola. lenkali kalau boleh tlg jangan ckp psl benda sensitif cmni kat org tak kisah la lelaki ke perempuan ke tua ke muda ke... its wronggg tbh...   lpstu aku terdedah dgn benda2 cantik so tu yg otak aku pun jadi negatif... lpastu aku pula jenis lemah kan.. takleh nak bersukan lasak.. walaupun aku suka mende lasak ni.. huhu.. so its makes me down..

Tapi, kan..


Supposedly benda tu tak perlu aku fikirkan sbb hidup ni mmg akan diuji utk tahu keimanan masing2.  bersyukur kah kita?  banyak ayat Allah ckp pasal nikmat dunia ni.. even udara tu pun nikmat. tapi ada tak,  pernah tak kita minta" ya Allah bagi aku cukup udara tuk aku bernafas ",  kita ni cukup sifat,  makan cukup etc.. tgk org yg lebih truk dari kita.. ada yang buta, tak de tangan, kaki takde...

so,  benda tu change bila aku dapat dekatkan ngan Allah swt..
cumanya korg jgn judgelah aku mmg suka selfie yg ad filter comel sbb mmg aku suke mende2 comel..bukan nak tunjuk sgt kat org pun lol.. its just increase my confident.. 😆😆😆😆


ok dahhh thanks for reading this. moga bermanfaat








SOME WORDS!

Assalammualaikum , welcome to my blog! my name is Aliah or call me Lee Ya!Dont shy to read my blog. you re welcome to read it !♥
Profile
Stuff
Tagboard
Twitter
Rewind